התחברות
הרשמה
מי כאן היה פעם מאושפז במחלקה פסיכיאטרית פתוחה?
24 באפריל 2020, 18:44
בית חולים
אישפוז
2 תשובות
אני
ת
תולעת בלי תועלת
אני
נ
נערה נודדת
באותו הנושא:
הייתם מאושפזים פעם במחלקה פסיכיאטרית?
מישהו פה מאושפז במחלקה פסיכיאטרית פתוחה עכשיו ויכול להגיד לי מה הסדר יום ?
חבר שלי מאושפז במחלקה פסיכיאטרית פתוחה וחשבתי ..כל יום להדפיס לו מכתב עד שכשהוא ייצא משם יהיה לו אוסף מכתבים שכתבתי לו, אחד בכל יום, וזאת סוג של מחווה.
איך מגנים על אנשים שמאושפזים במחלקה פסיכיאטרית פתוחה מהקורונה כרגע? אני מאוד דואגת , חבר שלי מאושפז בברזילי באשקלון.
מי שהיה מאושפז במחלקה פסיכיאטרית, איפה הייתם?
חבר שלי מאושפז במחלקה פתוחה פסיכיאטרית אתם חושבים ששומרים שם טוב על המטופלים מפני הקורונה?..
יש פה כאלה שמאושפזים\היו מאושפזים במחלקות פסיכיאטריות או במחלקות להפרעות אכילה?
הייתי מאושפזת במחלקה פסיכיאטרית בגלל ניסיון אובדנות ואני רוצה לחזור לשם
אם הייתי מאושפזת במחלקה פסיכיאטרית עדיין יגייסו אותי לצבא?
מישהו מאושפז עכשיו במחלקה פסיכיאטרית שהיא פתוחה ויודע מה הסדר יום?
מישהו היה מאושפז בשלוותה במחלקה פסיכיאטרית ויכול להסביר לי על המקום?