8 תשובות
אין לך מה לקנא ועדיף לך לשמור את זה לשתיכם.
זה באמת עושה עיניים הדברים האלה
אנונימית
אם יש לך בן זוג ואת מרוצה ממנו וממערכת היחסים ביניכם איזה צורך יש לך לפרסם את זה באינטרנט? מערכת יחסים היא משהו אישי ואינטימי.
שואל השאלה:
לא רוצה לפרסם או כזה תיראו יש לע חבר לא .
אבל לדוגמא באלי לתעד רת הרגעים איתנו.
אנונימית
רוצה לתעד? נהדר. יש לך תמונה שלך ושל החבר. אין לך מה לפרסם אותה באינטרנט. כמו שאמרתי מערכת היחסים ביניכם היא אישית שלכם ולא צריך להראות אותה לעולם.
שואל השאלה:
הוא לכ רוצה בכלל להתצלם
אין לנו בכלל תמונות ביחד
ואנחנו חצי שנה ביחד
אנונימית
למה לקנות?!
כל הזוגות האלה(רובם) עושים פוזה שהכל מושלם... שם נשיקה פה נשיקה שם חיבוק...
נו ו...(?)
תסתכלי על זה שאת ביחסים זוגיים עם משהו ואת לא מראה את זה לאף אחד(לא צריך)...
וחוץ מזה... אם את לא מעלה כלום אז את יכולה להיות רגועה מעין הרע ;)
שאלת אותו לגבי צילום או לגבי רשת חברתית? יכול להיות שהוא לא רצה להצתלם כי הוא חושב שאת מתכוונת לפרסם ברשת החברתית. תבהירי לו שאין לך כוונה כזאת ואולי הוא יסכים.
שואל השאלה:
כן אמרתי לו שזה ישאר לי בטלפום ואני לא מתכוונת לעלות כלום, הוא לא רוצה .
ויש לי אינסטגרם והוא מעלה תשם ץמונוץ זה לא שהוא חסר בטחון או משהו כזה ):
אנונימית
באותו הנושא: