5 תשובות
לא יקרה לו כלום.
גם הכלב שלי לוקח כדורים נגד פרעושים.
זה בסדר.
זה רק כדור זה לא יפגע בו.
גם הכלב שלי לוקח כדורים נגד פרעושים.
זה בסדר.
זה רק כדור זה לא יפגע בו.
אני מאמין שווטרינר מבין יותר ממך, לדעתי תסמכי עליו.
בברכה, לחם פיט.
בברכה, לחם פיט.
אנחנו אף פעם לא משתמשים בכדורים או קולר, אבל אם זה מה שהוטרינר אומר, אפשר לסמוך עליו.
אנחנו משתמשים בתרסיס נגד קרציות, צריך להקפיד לרסס את הכלב פעם בכמה חודשים (אחרי הריסוס אסור לגעת בו במשך כמה שעות)
אנחנו משתמשים בתרסיס נגד קרציות, צריך להקפיד לרסס את הכלב פעם בכמה חודשים (אחרי הריסוס אסור לגעת בו במשך כמה שעות)
לא יקרה לו כלום אם הוטרינר אמר אז זה מה שתריך לעשות
אפשר להשתמש בכל האמצעים אבל אולי גם כדאי לכם להדביר את הבית
באותו הנושא: