אני גיימרית ואני משחקת פורטיניט ובדרך כלל שניתקע לי המסך במישחק מראה לי הודעה עם ליסגור את הקובץ ואני עושה אישור מאתמול זה מופיעה לי בלי סוף ולא ניתקע לי המסך או משהו כתוב לי הוידיאו נעצר בלה בלה בלה ליסגור תקובץ וגם אם אני עושה איקס כיאילו לא אז זה סוגר לי מישהו יודע מה אני יכולה לעשות?