8 תשובות
שואל השאלה:
זאת בכלל מדינה טובה לגור בה ? רמת החיים שם גבוהה ?
אנונימי
הם אף פעם לא יהיו מושלמים, הם יהיו עם רגעים טובים ורעים.
תזכרי תמיד את הטובים(:
לא ממש לא. יש שם המון פושעים ועוני
לא
לא,

כדי שהם יהיו הכי קרובים למושלמים אתה תצטרך לעשות עבודה להעצים את עצמך
(אחרת גם עוד 10 שנים תמשיך לשלב ידיים ותהיה באותו מצב,ותשאל פה בדיוק את אותן השאלות)
אחי ,אני משקף לך את המציאות אפילו שזה אולי לא נעים
מציע לך במקום זה לקחת את עצמך בידיים ולקדם את עצמך
לדבר אתה יכול מפה ועד לפלנד
החוכמה זה לעשות ולהיות בעשייה
*******************
תאילנד זה יותר שקט ולהסתדר
בשביל מדינה עם איכות חיים יש לך:
שוויץ
גרמניה
אוסטריה
אוסטרליה ועוד

שוב,אתה תהיה חייב להיות בעשיה ולחזק את עצמך
כל טוב ו-בהצלחה אח שלי