3 תשובות
כלום אתה הרי טרנסגדר
להבין שאין לה הבנה על מה זה מגדר או על שונות מגדרית בכלל ועל טרנסים.ות בפרט.
אם אתה במצב רוח נקמני תפנה אליה בזכר.
ותסביר לה שלפנות למישהו (גם בנים, גם בנות וגם מגדרים אחרים) בפנייה הלא נכונה בכוונה לא מכבדת לא את האדם שמולה וגם לא אותה.
דמנ היא טיפה ליצנית,מכירה את ההרגשה והדבר הכי טוב שאתה יכול לעשות זה לנסות להתעלם מזה