8 תשובות
לדעתי חלקם מיותרים.. אבל בעיקרון טובים
מישהו צריך להרים את הכפפה ולשנות פה את החוקה
קשוחים
חרא חוקים
יותר מדיי חוקים...
והם גם מיותרים
ויש שאלות שנחסמות בגלל כלום
אני לא יודעת את כולם למען האמת.. אף פעם לא סיימתי לקרוא
יותר מדיי
החוקים הגיוניים אבל זה קצת מעצבן כי הנאמנים לא תמיד יודעים על מה למחוק או להוריד נקודות...