20 תשובות
זה רצח של התינוק כן.
זה לא רצח סתם אנשים שמנסים לשחק אותה צדיקים
לא ממש לא זה ממש לא רצח ילדים בני 16 לא אוצים להיות סבא וסבתא כאילו דהה
זה ממש לא רצח, זאת זכותה של האשה להחליט על הגוף שלה(ועל העובר שלה), זה לא רצח מכיוון שהוא עוד לא נולד, אף אחד לא יכול להאשים אותה אם היא מחליטה שהיא רוצה לעשות הפלה מסיבות כולשיהן.
הפלה זה לא רצח.
אומרים אצ זה כי יש אנשים שאין להם הרבה מוח
אומרים אצ זה כי יש אנשים שאין להם הרבה מוח
זה לא רצח כשזה נעשה בשלבים המוקדמים, לפני שיש פעימות לב ופעילות מוחית
זה לא רצח כי הוא עוד לא נולד
הפלה זה לא רצח ,באותם שלבים התינוק בכלל לא נקרא יצור חיי
כולם יגידו לך שלא אבל זה הריגת תינוק לכל מקרה. והם יתנו לך תירוצים של אונס וילדות בנות 14 אבל יותר מ90% מההפלות שמתרחשות כל הזמן זה פשוט מחוסר אחריות של פרוטקשיין מיני ו"מה תינוק עכשיו אין לי כוח"
צודק/ת^
עריכה: חוץ מהקטע של האונס. האונס זה לא תירוץ זה באמת קורה...
עריכה: חוץ מהקטע של האונס. האונס זה לא תירוץ זה באמת קורה...
לדעתי כל עוד יש לזה סיבה מוצדקת ושזה נעשה לפני שבוע 8 אז זה לא רצח...
ברור שזה באמת קורה "סתם לא ילדה" אבל כולם משתמשין בזה כתירוץ לזה שהפלה זה בסדר גמור. אם אני אדבר עם הפרחות בשכבה שלי כולן יזרוק "יואו מה ישלך יש בנות שנכנסות להיריון בכוח תתבייש"
קודם כל זה "לא סתם ילדה"
דבר שני אם בנות נאנסו הן אפילו לא צריכות תירוץ להפלה. כשקורה דבר כזה והכנסות להריון הדבר הראשון שלצערי עושים זה הפלה כי אתה לא תרצה תינוק כתוצאה מאונס + מאנס מניאק שיהיה האבא. עם כמה שזה לא קל אין פה תירוץ זה פשוט דבר שצריך להיעשות
(מדברת רק במקרה של אונס)
דבר שני אם בנות נאנסו הן אפילו לא צריכות תירוץ להפלה. כשקורה דבר כזה והכנסות להריון הדבר הראשון שלצערי עושים זה הפלה כי אתה לא תרצה תינוק כתוצאה מאונס + מאנס מניאק שיהיה האבא. עם כמה שזה לא קל אין פה תירוץ זה פשוט דבר שצריך להיעשות
(מדברת רק במקרה של אונס)
זה תלוי ממתי מחשיבים את העובר כ"אדם" שאם הורגים אותו אז זה למעשה "רצח". גם תלוי מאיזו בחינה את שואלת, מבחינה דתית או מבחינה מוסרית עולמית, שלא קשורה לערכים ומוסר של היהדות.
אם לפי היהדות אז אני מצרף לך קישור שמרחיב מאוד בנושא, זה תלוי בהרבה דברים.. אם מבחינה מוסרית, זה כבר כל אחד יכול לשפוט לפי דעתו.
אם לפי היהדות אז אני מצרף לך קישור שמרחיב מאוד בנושא, זה תלוי בהרבה דברים.. אם מבחינה מוסרית, זה כבר כל אחד יכול לשפוט לפי דעתו.
זה לא רוב האנשים שעושים הפלה צעירים מידי ולא יכולים לתת את כל עולמם לילד וגם הם עושים הפלה לפני שזה חשהו חי בכלל
זה לא רצח. להגיד שהפלה זה רצח זה להוריד מערכם של קורבנות רצח ולהוריד מאישה את הזכויות על הגוף שלה.
תקשיבי, זה שאלה אתית-פילוסופית-פסיכולוגית-ביולוגית לא קלה:
מתי העובר, שבגוף האם, נחשב כבר לישות אנושית בעלת זכות קיום. האם כבר בהתחלה? האם במהלך ההריון? האם רק בלידה?
אני לא נוקט דעה בנושא, אני לא אומר אם זה רצח או לא או אם זה מוצדק או לא - אני רק אומר שאני חושב שזה שאלה מורכבת יותר מפמיניזם-שוביניזם כמו שהרבה מציירים את זה (גם אם בהחלט קיים אספקט שכזה).
מתי העובר, שבגוף האם, נחשב כבר לישות אנושית בעלת זכות קיום. האם כבר בהתחלה? האם במהלך ההריון? האם רק בלידה?
אני לא נוקט דעה בנושא, אני לא אומר אם זה רצח או לא או אם זה מוצדק או לא - אני רק אומר שאני חושב שזה שאלה מורכבת יותר מפמיניזם-שוביניזם כמו שהרבה מציירים את זה (גם אם בהחלט קיים אספקט שכזה).
לדעתי לא.
יש זמן מסוים שאפשר לעשות בו הפלה, ולרוב זה כשהעובר הוא עוד תאים.
יש זמן מסוים שאפשר לעשות בו הפלה, ולרוב זה כשהעובר הוא עוד תאים.
לדעתי זה לא רצח כי זה עדיין זרע
דיי לכתוב את זה כבר
אנונימית