9 תשובות
רומנים.
מאיזה ארץ?! ארגנטינה כמוני
!
!
רומנים- שקטים ולא מזיקים:d
שואל השאלה:
ממתי אנגרטינה זה אשכנים!?!?!?
ממתי אנגרטינה זה אשכנים!?!?!?
אנונימי
רוסים\אוקראינים... בכלל, אני לא גזענית.. כולם טובים! לכל אחד יש משהו שבא איתו מהעדה עצמה, ולכן.. כולם טובים ואין מישהו יותר טוב!
אבל לארגנטינאים יש שמחת חיים!
שבדיות
אין כזה דבר טוב מוחלט, בכל עדה יש יתרונות ומעלות לצד חסרונות ומגרעות
הונגרים כי יש להם תאוכל הכי נורמלי (גולש בלינצס...)
באותו הנושא: