13 תשובות
היא לא הייתה יהודיה, מאיפה הבאת את זה?
אנונימית
היא לא
גם אם אמא שלו לא הייתה יהודיה, מי היה עושה דבר כזה נורא?
הוא פשוט בן אדם רע. יש בו רק רוע.
הרבה שאלו למה הוא את זה ולמה השואה קרתה ולמה ולמה.כי הוא פשוט איש רע.זה למה אין סיבה לעשות דבר כזה.פשוט אין.הבן אדם הזה הוא מיוצר מרוע טהור שאף אחד לא יכולה לפתור.
אנונימית
שואל השאלה:
היא לא?
או מיי גאד פעם אחרונה שאני בוטחת בעצות מסטיפס
אנונימית
אמא של היטלר לא יהודיה, הוא לא התאהב ביהודיה, סבתא שלו לא הייתה יהודיה, וכל שמועה אחרת שקיימת על זה שמישהו סביבו שהוא אהב יהודי לא נכונה.
אבל היא לא
הקרובים שלו לא יהודים. הוא הרג גם נכים שחורים ולהטב. וזה היה במטרה לטהר את הגזע הארי מגרמניה ואירופה בנוסף: אנטישמוות תמיד הייתה לצערי
אמא שלו לא הייתה יהודיה אבל שמעתי שאומרים שסבתא שלו או משהו הייתה יהודיה, לא בטוחה עד כמה זה נכון
בכללי היו לו בעיות בשכל...
היא לא
אם אני לא טועה לסבא רבא שלו היו שורשים יהודיים
היא לא.
lukas
למען האמת, הרופא משפחה שלו היה יהודי, הוא הציל את אימו ממחלה קשה. והיטלר באמת גמל לאותו רופא ושחרר אותו במלחמה. אם תקראו בויקיפדיה תוכלו לראות.

ולשאלה, אמא שלא לא הייתה יהודיה, אפילו שזה כבר נאמר.
חח מאיפה הבאת את זה נשמה?
היא לא יהודיה
הקשר היחיד הנחמד בינו לבין יהודים הוא הרופא של אמא שלו, אותו הוא כינה "יהודי טהור" בגלל שטיפל בה על הצד הטוב ביותר
תחקרו לפני שאתם מפיצים שטויות
אנונימית