7 תשובות
לי יש 2 גדולים
ו 2 קטנים כולם בנים
ותעשי מה שנוח לך הם אחים שלך הם יקבלו אותך בכל מצב
אני לפעמים מתנהגת בנשיות לידם ולפעמים לא
זה בסדר
את אמורה להתנהג כמו מי שאת מה
חחח יש לי גם 2 גדולים ואני לא נשית לידם שיש וזה הכי כיף בעולם
לא, הם המשפחה שלך
תתנהגי כמו שאת.. הם אחים שלך- את אמורה להרגיש חופשייה לידם.
לא בנשיות ולא בגבריות- פשוט את.