3 תשובות
זה מעצבן אותי זה כאילו זה נגמר שבתכלס החולים לא מפסיקים לעלות ומדברים על שגרה כאילו מחר זה נגמר כן העלייה קצת לאט אבל זה לא אומר שזה בסדר שהם נותנים תחושה של זהו
אני חושבת שזה ממש דפוק שעושים ככה, בסוף זה רק יגרום ליותר אנשים להדבק ואז הם יצטערו ששינו את ההנחיות ככה, תריך להישאר בבידוד עד שזה לא יחלש משמעותית, הם לא אחראיים כשהם עושים דבר כזה. כל העולם עדיין שומר על הנחיות ולא נפגשים ונשארים ככה, מה שונה בישראל משאר המקומות?
בסוף הכל יגמר
עם הגעת/ה לפה אז בקשה אחת אפשר פרח?
עם הגעת/ה לפה אז בקשה אחת אפשר פרח?