10 תשובות
כי אני ממש לא מתחברת לרשתות החברתיות של היום וזה מראה שהוא לא שם על החברה ושהוא הולך בדרכו שלו...
אני סתם לא יודעת לבטא את עצמי
זה לא קשור בכלל, זה שהוא בוחר לא להוריד אינסטגרם בכלל לא מעיד על האופי שלו , לא לרע ולא לטוב. אינסטגרם זו אחלה אפליקציה... יש אנשים שמשתמשים בה למטרות פחות טובות אבל בכללי הכל שם כיפי וטוב. העובדה שיש לי אינסטגרם הופכת אותי לפחות איכותית?
שואל השאלה:
לדעתי זה שיש לבן אדם אינסטגרם לא אומר שהערך שלו נמוך ומי שאין לא אז הוא איזה מלך העולם או משהו
יש לו, זה התחיל כמשתמש פיקטיבי שהוא עשה בו לייקים לאנשים שהוא אוהב, אבל חשפו אותו, אז הוא כבר התוודה שזה הוא, אבל הוא לא מעלה לשם שום דבר
ובכללי הוא לא הכי מאמין ברשתות חברתיות
אנונימית
שואל השאלה:
תודה
יש לו אינסטגרם...
שואל השאלה:
למה זה מעלה בערכו
שאלה מוזרה אבל מישהו יודע איזה טלפון יש לו?
לא יודעת מה איתך זה ממש מעלה לי מערכו.
זה כל כך מעצבן