3 תשובות
אין מדי ב ביומיות
תלוי בתפקיד שלך, בדרכ ביומיות זה עם מדי א ואם יש לך תורנויות אז מדי ב
רק מדי א
מדי ב בסגירות (פעם בכמה חודשים)
מדי ב בסגירות (פעם בכמה חודשים)
באותו הנושא: