התחברות הרשמה

איך עובד הקטע של מדי א ומדי ב ביומיות?

23 באפריל 2020, 13:24
מדיםחייליםגיוסלבוש    
3 תשובות
אין מדי ב ביומיות
A
Agatsuma Soubi
תלוי בתפקיד שלך, בדרכ ביומיות זה עם מדי א ואם יש לך תורנויות אז מדי ב
ב
בחור יפה בצבע קפה
רק מדי א
מדי ב בסגירות (פעם בכמה חודשים)
נ
נָעֳמִי
באותו הנושא:
מתי שמים מדי א ומתי שמים מדי ב? אם אני ביומיות אני אצטרך מדי ב?
אפשר לקבל אישור ללבוש מדי ב ביומיות?
מה הקטע? (קצר מדי, קצת מדי)
אני כרגע ביומיות, כדאי לי לעבור לבסיס סגור?
איזה תפקיד כללי בצבא שהוא ביומיות שהוא הכי סבבה?
מתי הולכים ומתי חוזרים ביומיות בצבא ?
מה הקטע שכל החיים רק עובדים ועובדים?
אני חיילת ביומיות ועובדת אבל זה קשה לי
ביומיות השירות עובר לאט?
תגידו אם אני פקידה אני אהיה ביומיות?
הת"ש שלי ביומיות הולך להיות רע