4 תשובות
אתה לא יכול ולא צריך לעשות כלום.
זה באמת עצוב, אבל בסוף, יש צרות יותר גדולות.
מה שאתה כן יכול זה לחשוב איך לזרום עם המצב, ולהבין שככל שלכל הצדדים יותר טוב, אז לכולם, כולל הילדים יותר טוב. כי ברור שהכי גרוע זה שאם הזוגיות בעייתית אז נשארים ביחד.
זה ככה בקצרה, כמובן שיש עוד מלא פרטים בתוך זה שאפשר לדבר עליהם.
כלום, אתה לא יכול להכריח שני אנשים לאהוב אחד את השני. תנסה לדבר עם מישהו אם זה קשה לך
שואל השאלה:
זהו הכל טוב הם השלימו תודה :)
אנונימי
תודה על העדכון :)
מסקרנות, הם לא רצו בכלל להתגרש, או שרצו והחליטו שלא?