7 תשובות
אין לך מה לדאוג אם לא קיימת יחסי מין לול
המחזור יכול לפעמים לאחר בגלל לחץ נפשי או סתם לחץ שעובר עלייך או שהמחזור פשוט לא סדיר עדיין...
הכל טוב זה יגיע עוד יומיים שלושה
המחזור יכול לפעמים לאחר בגלל לחץ נפשי או סתם לחץ שעובר עלייך או שהמחזור פשוט לא סדיר עדיין...
הכל טוב זה יגיע עוד יומיים שלושה
שואל השאלה:
אני בת 14 בתולה וקיבלתי פעם ראשונה לפני קצת מעל חצי שנה
אני בת 14 בתולה וקיבלתי פעם ראשונה לפני קצת מעל חצי שנה
אנונימית
תחכי הוא עוד לא סדיר בשנתיים הראשונות
אם לא תקבלי עוד שבוע תפני לרופא
אם לא תקבלי עוד שבוע תפני לרופא
אוקי את חווה אולי לחץ? מחזור נהפך להיות סדיר בדרך כלל בגיל 14 או 15 או 16... שלי כבר לפחות סדיר. אל תדאגי הוא יגיע
זה יסתדר אל תדאגי זה תמיד יכוך קצת לאחר או להקדים וזה ממש סבבה תאמיני לי אפילו תכתבי פה בשאלה עוד כמה ימים "תודה , קיבלתי" חחח
אנונימית
אם זה לא בא עוד יומיים שלושה את בהיריון
אין לך מה לדאוג, קודם כל יכול להיות שהוא לא סדיר, ודבר שני לפעמים המחזור מאחר בכמה ימים או שבועות וגם זה קורה לפעמים..
באותו הנושא: