11 תשובות
כן ואיי, זה פעם ראשונה שיהיה לי שיעור ספורט עם מצלמה ככה, מקווה שלא יהיה משהו קשה מדי. לפני זה פשוט הכריחו אותנו לצלם 2 דקות של תרגיל
גם לנו אבל זה סתם חופר
כן אבל לא חובה להדליק מצלמה אז אני לא עושה כלום
גם לנו וחובה להפעיל מצלמה אני רוצה לבכות!
גם לי
יש לי שיעור ספורט עוד שעה ועשרים ושתיים דקות
לנו סתם שלחו סרטון שאף אחד לא מתכוון לעשות
יש לי שיעןר ספורט היום אבל לא איכפת לי, אני לא נכנס לזום
אהמ אין לי
שואל השאלה:
מה זה החרא הזהה
גם מכריחים מצלמה השם ישמור
גם לי יש לצערי, עוד שעתיים בדיוק יש לי שיעור ספורט