8 תשובות
העצה הכי טובה שאנחנו יכולים לתת לך זה אל
הרכבת ברחה
תנסי אולי לדבר איתו ביפה ולראות תקופה קצרה אם להיות ידידים זה בסדר ולמה הוא שונא אותך?
על טעויות לא חוזרים פעמיים חבל את רק תיפגעי מזה
אכלת אותה....
פשוט אל
ממליצה לך לעבור הלאה, עם כמה קשה שזה יהיה הוא עבר הלאה וגם את צריכה עכשיו לעבור הלאה
תזכרי למה נפרדתם ומה לא טוב בו ומה היה רע בקשר שלכם וככה פחות תרצי לחזור
אז למה את רוצה לחזור לקשר איתו?