12 תשובות
אמלה ליטרלי כולם אמרו לי לראות את הסדרה וגם אני לא הבנתי את ההייפ...
סדרות משעממות של בנות חסרות חיים
אמאלה זו סדרה מושלמתת, עונה 4 היא הכי טובה. אני בדיוק סיימתי לראות ויש 6 עונות, שווה לראות. אולי את לא מתחברת לסוג הזה של הסדרות אבל זה לא אומר שזו חרא סדרה.
אחותי זאת הסדרה הכי טובה שתראי בכל חייך העלובים , חבל בשבילך שהפסקת כל כך מוקדם זה פשוט נהייה כל כך מעניין בהמשך , יום טוב או משהו

אוהבת ❤
שואל השאלה:
מה מושלם? כלום לא קורה שם
במאת שאני לא מבינה מה אנשים אהבו אותה...
גם בסוף עונה 6 מגלים מי הגוסיפ שכל הזמן מעלה את ההודעות על אנשים אחרים וזה הכי לא צפוי שיש. ואני יכולה להגיד לך שמתחילת 3 מתחיל להיות הרבה יותר מעניין
מחזקת את בסי המגניבולה
שואל השאלה:
וואו אני מזה מקווה שזה ישתפר
זה ישתפר תאמיני לי
ואי זה כל הקטע של הסדרה
כאילו-
"גוסיפ גירל"
מי עוד מאוהבת בבלייר?
אוף יש לי קטע עם ביצ'יות..
גם פאלון מששולת מושלמת
ורג'ינה ג'ורג'
וסלסט מהמועמדת
ואיוונג'לין ממלכה אדומה..

להמשיך?
יש אנשים שלא מתחברים אבל זאת סדרה מושלמת והכי לא צפויה שיש, ממליצה בטירוף
לא מבינה על מה את מדברת
אחת הסדרות הכי טובות שיש
אבל כל אחד ומה שהוא אוהב...