6 תשובות
אני לפעמים חודשיים לא מקבלת מחזור
זה בסדר
זה בסדר
אנונימית
בטח, במיוחד עם הוא עדיין לא סדיר (לוקח שנתיים בערך)
כן לגמרי, זה לא תמיד סדיר וזה בסדר
כן בטח
כן , בהתחלה זה יכול גם לקחת חצי שנה , ברצינות
הגיוני שהמחזור לא יהיה תמיד סדיר, אבל את יכולה לבדוק את זה ואם תרצי להסדיר אותי לקחת גלולות בהתייעצות עם רופא נשים
באותו הנושא: