4 תשובות
נופ..כתוב בת
אולי עשית רושם ראשוני או שפשוט הם חושבים שהכינוי נשמע דומה לבן..
למרות שאני בטוחה שזה בטעות כי לא בודקים
אולי עשית רושם ראשוני או שפשוט הם חושבים שהכינוי נשמע דומה לבן..
למרות שאני בטוחה שזה בטעות כי לא בודקים
כתוב בת
בת 17
שואל השאלה:
תודה!
תודה!
באותו הנושא: