6 תשובות
נכנס אוויר
לא הבנתי את השאלה:|
שואל השאלה:
כאילו אם בלעתי משהו ונכנס לי לקנה הנשימה.
אנונימית
יש לך קשיים בנשימה?
שואל השאלה:
כן
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אולי זה פסיכולוגי..
אנונימית
פשוט תנסי לקחת נשימות עמוקות, הגוף שלנו מתוכנת בצורה כזאת שרק אוויר נכנס לקנה הנשימה
אני בטוחה שזה כלום