9 תשובות
אוקיי אל צמצמתי עיניים כמה זמן שיתחיל לשרוף אז תחזיקי שלא תסגרי אותם ואז ירדו לך דמעות
תנסי הרבה זמן לא למצמץ
לעצור את הנשימה לכמה זמן שאת יכולה ואז לשחרר או לא למצמץ כמה שאת יכולה
שמעתי שאפשר ללעוס מסטיק תוך כדי
עריכה: אה רגע חשבתי שרשמת איך לא לבכות עם בצל מסטיק לא יעזור לך חחח. תנסי לחשוב על משהו ממש עצוב. כאילו ממש לדמיין שזה קורה לך ושאת מצאת בסיטואציה וזה יגיע לך טבעי
עריכה: אה רגע חשבתי שרשמת איך לא לבכות עם בצל מסטיק לא יעזור לך חחח. תנסי לחשוב על משהו ממש עצוב. כאילו ממש לדמיין שזה קורה לך ושאת מצאת בסיטואציה וזה יגיע לך טבעי
שואל השאלה:
לא עבד לי הזה עם המצמוצים עוד רעיונות?
לא עבד לי הזה עם המצמוצים עוד רעיונות?
אנונימית
ניסית לחשוב על משהו או לשיר משהו מרגש?לי זה עובד..
לא למצמץ זה חייב לעבוד תחזיקי את העיניים מצידי זה עובד חחח יש טיפות שנגיד שהלכתי לצלם בסדרה אז לא יכולתי לא הצלחתי לבכות יש ספרי נוזלי כזה שעושה שורף ממש בעיניים ואת בוכה
תחשבי שאיבדת מישהו ממש קרוב אלייך (טפו טפו טפו לא באמת זה רק בשביל הקטע)
או שתשמעי שיר עצוב כמו
surrender- natalie tailor
beautiful- christina aguilera
sad song- we the kings
maddi jane- impossible
him & i- g-eazy & halsey
without me- halsey
surrender- natalie tailor
beautiful- christina aguilera
sad song- we the kings
maddi jane- impossible
him & i- g-eazy & halsey
without me- halsey