אני צריכה לכתוב על הוושט: *התאמת מבנה לתפקוד *ספיגה (אם כן, מה נספג) *מיץ עיכול *פירוק כימי (לפרט שם האנזים או אחר) *פירוק מכני (לפרט כיצד) *האם קיימת הגדלת שטח פנים?
וגם אם יש בפה מיץ עיכול ואם כן איזה?
תודה לכל מי שיענה, אני אעריך מאוד❤ ובבקשה שמי שעונה יכתוב תשובות שהוא בטוח בהן, ואם לא שיכתוב שהוא לא בטוח בתשובות... תודה מראש!❤
22 באפריל 2020, 13:42
תשובה אחת
שואל השאלה: מישהו? בבקשה?? זה ממש דחוף ואני ממש אשמח אם מישהו יעזור.