7 תשובות
שואל השאלה:
עם*
אנונימי
אם את לא שמה מספיק שירים אז הספוטייפי שם לך אוטומטית
אחרי שהפלייליסט נגמר? כי אם כן זה תמיד ככה אחרי שנגמר הפלייליסט שיצרת זה מנגן שירים שדומים לפלייליסט
מתי שהפלייליסט נגמר זה תמיד שם שירים אחרים , תפעיל את זה מחדש
תנסה במחשב! בחשב הוא יותר ידידותי
גם לי ככה בטלפון, זה עושה ככה בגלל שאין חשבון פרימיום
לא נראלי שהוא ילך עם המחשב להליכה או לסיבוב..
אם לא שילמת ואת מהטלפון זה בגלל זה..
את יכולה לפרוץ tho
אם את באנדרואיד תחפשי בגוגל spotify premium apk ותורידי
ובאייפון תורידי מ-ipabox