8 תשובות
כנראה שזה לא נכון, הרבה פייק ניוז יש כרגע עם הקורונה.
אם זה נכון פשוט נורא
גם החמאס אומרים שישראל עזרה לסין לפתח את הוירוס בשביל להכניס אותו לעזה ולהרוג את כולם
אנונימי
אני לא אתפלא שזה פייק ניוז
שואל השאלה:
למה שזה יהיה פייק ניוז ?!?! ולמה כל דבר שקשור לגזענות אמורים להוכיח??! יש אינספור פוסטים של חוויות אישיות של אנשים וגם סרטונים
אנונימי, החמאס יכל להמציא מפה ועד להודעה חדשה הם ארגון טרור ששונא אותנו מזמן לא מדינה אפילו ככה שזה לא הלם ולא משתווה לגזענות. שנאה הדדית!!
שואל השאלה:
גם פה מופיע מספר מקרים שעצרו ועיכבו שחורים בלי סיבה וגם ממסעדה שרשום בה במפורש שאין כניסה לאנשים שחורים
כן שמעתי על זה
הסינים בכללי שונאים זרים, זה לא מפתיע
זה מוכח שזה נכון כי זה היה כתוב בסניף על מקדולנס ויש צילום של המודעה
לא רוצה להישמע גזענית אבל מאז הקורונה אני שונאת מממש את הסינים הם אוכלים חיות שזה דברים לא הגיוני לאכול מפיצים מחלות ווירוסים מפתחים וירוסים במעבדה כדי לדלל אוכלוסיה (לא בטוח שזה נכון אבל הגיוני)
אבל עכשיו הם מאשימים אחרים?? שזה הגיע משם וגם הסארס שהם אותה משפחה הוא והקורנה? מזעזע