11 תשובות
שואל השאלה:
ל8 חודשים
אנונימית
זה שהיא לא זזה לא אומר שהיא מתה, זה אומר שהיא מחזיקה חזק. תוציאי אותה עם כוח.
פעם גם לכלב שלי הייתה קרציה באוזן, שיכי כפפות או שקית על היד ותוציאי את הקרציה עם פינצטה או בייד אבל עם כפפות ושהוצאת שימי אותה בשקית ניילון תקשרי אותה טוב ותלכי עם זה לווטרינר והוא יגיד אם הקרציה מסוכנת או לא. ושאת מוציאה אותה אל תפחדי להשתמש טיפה בכוח אבל עדיף בפינטצה
הקולר לא יעיל מאה אחוז
לבדוק מול וטרינר. לא להוציא בכוח לפני שבודקים מול וטרינר שמעתי שזה יכול לגרום לנזק כלשהו (לא יודעת בוודאות)
שואל השאלה:
הוצאתי אותה ממנו. כשהיא הייתה בחוץ היא לא זזה
המשכתי להסתכל עליה למשך דקה או או שתיים והיא עדיין לא זזה.
אנונימית
שואל השאלה:
אבל זה דווקא יעיל
בלי הקולר הזה היה אמור להיות עליו 30 קרציות . ועכשיו לפחות הייתה עליו קרציה אחת ומתה..
אנונימית
לא אמרתי שזה לא יעיל בכלל אבל זה לא מאה אחוז יעיל
שואל השאלה:
יש משהו שיותר טוב מזה? או שאולי כדאי לשלב עם זה שמפו נגד קרציות או משהו
אנונימית
אמפולות. צריך להיוועץ עם וטרינר שוב לא כל כך מבינה בזה
שמתי פעם לכלת שלי אמפולות זה לא עזר בכלל, הכי טוב זה כדורים נכד פרעושים וגם ניסיתי עליו קולר זה לא ככ עזר. וגם זה שהקרציה לא זזה לא אומר שהיא מתה תלכי עדיין לווטרינר
לא להוציא בכוח למרות שהוצאת מקווה שלא בכוח
לפעם הבאה להכין קשית לטפטף עליה שמן והקרציה צריכה מחוסר חמצן לצאת ולהחליק ורק אז מוצאים אותה מיד כי ככה העור של החיה יכולה להקרע או שחלק מהגוף של הקרצייה עדיין יכול להשאר כי היא התקבעה
והן יכולות להתקבע ולא לזוז בכלל זה לא בהכרח שהיא מתה
וקולר עוזר ,אמבטיות גם עם שמפו נגד קרציות למרות שעדיין יכולה להדבק לפחות קרציה אחת במיוחד אם הייתם המון זמן בדשא למרות הקולר,לכלב שלי זה קרה