6 תשובות
תקנה דג הכל טוב אפילו שני דגים
אין בעיה תקנה
אין לך שום בעיה ,חתול לא אוהב מים ,הדג בתוך אקווריום מלא מלא לכן החתול לא יתקרב אל הדג
אנונימי
לא לקנות דג בלי קשר לחתול בגלל שדגים לא צריכים להיות באקווריום קטן אלא בים ובאוקיינוס על כל הדגים האחרים ובכללי לא קונים חיות זה טיפשי ונותן יד לתעשייה שמפרידה בעח מהמשפחה שלהם ומהמקום הטבעי שלהם ומתנהגת אליהם בתור חפצים ומקור הכנסה...
אם כבר אז שיקנה דג וישחרר אותו לחופשי
אנונימי