5 תשובות
שמעי בדרכ בנות בוחרות את הבן זוג לפי האבא
ממש לא, הכל טוב. דדי אישיוז זה משהו אחר לגמרי.
דדי ישיוז חח
תראי אם זה מפריע לך אז תחתכי אבל אם זה לא כזה נורא אז תבליגי על זה, אני מניחה שאבא שלך בן אדם מקסים אז מצאת לך בן אדם שדומה לו זה אחלה
6 שנים זה המון, רק עכשיו שמת לב לזה? וואו מעניין. בדרך כלל האופי שלנו גנטי ברובו, וכן יש נטייה בעיקר לאנשים עם תסביכי ילדות לבחור בבני זוג כמו ההורים שלהם- לרוב מישהי עם אבא מתעלל תביא בן זוג מתעלל
לכן אולי אפילו הוא חושב שאת מזכירה לו את אימא שלי בתת מודע? חחח מעניין
יש דבר כזה שנקרא טעם בבגדים, אולי יש להם את אותו הטעם פשוט.