התחברות
הרשמה
למה יש אנשים שהחיים שלהם תותים ויש כאלה הומלסים זרוקים ברחוב?
21 באפריל 2020, 21:58
חוות דעת
2 תשובות
יכול להיות שלא עבדו.
מה זה משנה
ל
ל ל ל ל
שואל השאלה:
תשובה מפגרת לא הבנתה את הפואנטה של השאלה
פ
פילוסוף בשקל
באותו הנושא:
אני לא מבינה איך אנשים מסוגלים להכניס לפה שלהם גופות מתות של בעלי חיים סליחה על הקיצוניות המשך למטה
לפי דעתכם, אנשים ששמים סוג של "מסכות" בחיים שלהם אנשים שצרכים לשים מסכה ולגלם אדם אחר בככל מצבים מסויימים לפי דעתכם אנשים כאלה נחשבים לאנשים צבועים?
למה יש כאלה שהחיים שלהם מושלמים?
יש כאן כאלה שהחיים שלהם לא כלכך טובים אבל הם לא בדיכאון?איך זה עובד?
למה אנשים מתלוננים שהחיים שלהם חרא ולא עושים כלום לגבי זה? זה לא שעכשין הכל ישתפר אם תתלונן..
למה כמעט כולם אומרים שהחיים שלהם חרא ולא טוב להם?
הרבה אנשים חושבים שהחיים שלי "תותים" וזה מעצבן שהם חושבים ככה והחיים שלי הכי חרא . למה אתם חושבים שהם חושבים ככה???
שאלה לאנשים פה שהחיים שלהם כן מעניינים
אנשים שמנסים להראות שהחיים שלהם מושלמים באינסטגרם כנסו
יש ילדים שהחיים שלהם נראים מושלמים
למה אנשים מנסים לפרש מה זה תותים עם סחוק