4 תשובות
אין ככ מה לעשות... פשוט תתאמני עוד ועוד עד שתתרגלי
את תתרגלי.
am דווקא אמור להיות די כיפי למתחילים.
אל תדאגי אני בטוח שתצליחי.
am דווקא אמור להיות די כיפי למתחילים.
אל תדאגי אני בטוח שתצליחי.
מקווה שעוד לא הגעת לf חח ניסיתי אותו איזה 3 חודשים עד שפרשתי לדוקים חח
היי, זה לגיטימי לגמרי, הייתי מציעה פשוט להתאמן עליהם, לא למהר, לקחת את הזמן ותראי שאם תקפידי ככה בערך 10 דקות ביום יש שינוי.