4 תשובות
חחח זה שונה מעט במרקם פשוט
הוא שונה יחסית כזה
יותר עדין טעמים טובים מזכיר קצת שייק פחות קפה
אבל מאוד טעים וזורם
אבל מאוד טעים וזורם
אנונימי
פשוט קפה קר שהתערובת עצמה של הקפה מוקצפת
באותו הנושא: