11 תשובות
תעברי לגור אצל אבא שלך. תגידי לו שיבוא לאסוף אותך .
שואל השאלה:
זה פחות אפשרי
הוא גר ממש רחוק כמעט 4 שעות ..
וגם לא אפשרי שאני יעבור לגור אצלו
אנונימית
שואל השאלה:
אני יודעת שאני לא מסכנה או משהו
כי לא מרביצים לי או מקללים או משהו כזה
חס וחלילה כמו הרבה מפה שמבקשים עזרה ...
אבל עדיין אני רוצה יחס לא יודעת איך לקרוא לזה אבל יחס כלשהו התענינות משהו..
אנונימית
תנסי לדבר איתה על זה עד שהיא תקשיב לך
אני חושבת שאין לך אחריות על הצד שני,
היא יכולה להתנהל איך שהיא רוצה ולצערי אי אפשר להגיד לה איך להתנהג.
הייתי אולי מתחילה בבאמת לעשות רשימה של כל הדברים שמעצבנים אותך בה,
ולנסות להבין למה.
אולי אפילו לנסות לתת לה מילים חיוביות על הדברים הכי קטנים שהיא עושה וזה ייתן לה את הפוש לתת יותר.
אולי כן תנסי לשבת איתה ועם חבר שלה ולהראות לה שאת כן רוצה להכיר ואת לא אנטי לחבר שלה
שואל השאלה:
ברור שאין לי שליטה על הצד השני
היא האמא ואני הבת ...
אבל הקטע שפשוט מתייחסת אלי כאילו אני סתם לא יודעת מה אדם שיש לה בבית שהיא לא צריכה להתייחס אליו בכלל
אנונימית
זה לא שאין לך שליטה על הצד השני בגלל שאת הבת והיא האמא.
זה שהיא האמא לא אומר שהיא תמיד צודקת, אם ניסית לדבר איתה כמה פעמים ולא היה ממנה איזשהו שינוי, אז תתחילי ממעשים מהצד שלך
תשבי יותר עם חבר שלה, תשאלי אותה איך עבר אליה היום ומה נשמע איתה
שואל השאלה:
עם חבר שלה אני לא מעוניינת בתקשורת בכלל (סיפור ארוך ואישי..)
והיא מודעת לזה ..
ובאמת שאני כל הזמן נותנת לה רמזים ומנסה להיות איתה ואפילו הגיע למצבים שבהם נדבקתי אליה רק בשביל לקבל קצת יחס .. ואין כלום
אנונימית
לפעמים אנשים לא מבינים רמזים, צריך לדבר איתם ישר ולעניין
את מתישהו אמרת לה במילים האלה :"אמא אני צריכה שתתני לי יותר יחס?"
שואל השאלה:
כן עשיתי איתה כמויות של שיחות כאלו
אפילו פעם אחת כבר אמרתי לה שאני צריכה ורוצה יחס התעניינות משהו
ומשם זה לא התקדם נשאר אותו הדבר ויותר גרוע
אנונימית
אנונימית יקרה,

קוראת את הודעתך ושומעת צמא אדיר לתקשורת ויחס מאימך, נראה שצמא זה מתגבר במיוחד בימים אילו שאנו כל היום נמצאים בבית והתקשורת המשמעותית והשכיחה ביותר נעשית עם המשפחה. מתארת לעצמי כמה זה מתסכל ואף מייאש שאימך האמורה להיות כה קרובה אליך כה רחוקה.... שנראה שהיא לא מכירה אותך ולא חשוב לה הקשר עימך אלא רק עם בן זוגה...

אולי תוכלי בינתיים למלא ולו חלק מהרצון לתשומת לב ע"י שיתוף אדם קרוב אחר , אולי אחותך שהזכרת בפוסט, אולי מישהו אחר מהמשפחה או מהחברים. זה גם עשוי להקל על הרגשתך וע"י כך תרגישי יותר שייכת ופחות לבד...

את גם יכולה לבוא ולדבר איתנו, אני מתנדבת בעמותת סה"ר (סיוע והקשבה ברשת) ותוכלי להתכתב עם אחד מאיתנו המתנדבים בצ'אט האישי והאנונימי שלנו. בצ'ט תוכלי לשתף, לפרוק, ולחלוק בכל מחשבותייך ורגשותייך, אשר מציפים אותך בתקופה הזו.

הצ'ט שלנו פעיל בימים ובשעות הבאים :

ימים א'-ה' 10:00-00:00, יום ו' - 8:00-13:00 ומוצ"ש 21:00-00:00

הקישור לאתרנו נמצא בתחתית התגובה

מחכים לבואך...

שלך,
מתנדבת סה"ר