אתמול עשיתי אימון hitt של שעה+ פלוס אימון אינטנסיבי שלי שכולל קפיצה בחבל 15 דקות ועוד קצת תרגילים לבטן אכלתי אתמול בסביבות ה1200 קלוריות והיה רשום שהיאמון שורף 760 עכשיו אין מצב שזה שרף לי 760 קלוריות.
אבל יכול להיות שבגלל שהתאמנתי מלא (לפני שהלכתי לישון) גם קמתי עם היקפים יותר צרים מהרגיל וגם הייתי מאוד רעבה היום ואכלתי כפול שניים ממה שאני אוכלת?
או שאני פשוט שמנה ובגלל שאכלתי אתמול יותר ממה שאני אוכלת (בדרכ אני אוכלת גג 600קקל) אז הגוף שלי נזכר שאני צריכה לאכול נורמלי וגרם לי להיות רעבה
או שזה בגלל שאני בין ביוץ למחזור כי גם הייתי מאוד עצבנית היום ובכיתי כמו מטורפת כי לא עבד לי איזה משהו