12 תשובות
אני יודעת שזה מבאס, אבל תנסי לראות את זה מנק המבט שלה- שתיכם חברים הכי טובים שלה.
שואל השאלה:
אבל היא כאילו אמרה לו איך להפרד ממני,
הם מרכלים עלי חופשי.
היא מספרת לו על הבן שהתחלתי לצאת איתו
ושניהם העלו תמונה ביחד באותו יום של הפרידה.
זה הכי לא מכבד שיכול להיות
אבל היא כאילו אמרה לו איך להפרד ממני,
הם מרכלים עלי חופשי.
היא מספרת לו על הבן שהתחלתי לצאת איתו
ושניהם העלו תמונה ביחד באותו יום של הפרידה.
זה הכי לא מכבד שיכול להיות
אנונימית
לדעתי זה לא מכבד בכלל .
לא הייתי קוראת למישהי שמרכלת עליי עם האקס שלי חברה , ועוד אומרת לו איך להיפרד ממני.
אבל זאת אני , זכותך לחשוב מה שאת רוצה ..
לא הייתי קוראת למישהי שמרכלת עליי עם האקס שלי חברה , ועוד אומרת לו איך להיפרד ממני.
אבל זאת אני , זכותך לחשוב מה שאת רוצה ..
לדעתי זה בסדר גמור
אם היא באמת מדברת איתו עלייך וזה.. ודיברה איתו על איך להיפרד.. או בכלי אם עכשיו את פשוט מאוד פגועה ממנו והיא עוד מדברת איתו כרגיל זה לא בסדר. שתיקח הפסקה.
שואל השאלה:
זה יהיה בסדר אם אני פשוט אעדיף לנתק קשר איתה?
זה לא יראה ילדותי?
זה יהיה בסדר אם אני פשוט אעדיף לנתק קשר איתה?
זה לא יראה ילדותי?
אנונימית
ממש לא. זה מוזר אני לא הייתי רוצה שחברה שלי תהיה בקשר עם האקס ובטח שלא ידברו עליי
אני לא חושבת שזה ילדותי ..
את לא צריכה אנשים כאלה בחיים שלך אחותי מדיכ לל יותר טוב , חוץ מזה היא אמרה לו איך להיפרד ממך? זה בכלל לא חברה.
זו דעתי.
את לא צריכה אנשים כאלה בחיים שלך אחותי מדיכ לל יותר טוב , חוץ מזה היא אמרה לו איך להיפרד ממך? זה בכלל לא חברה.
זו דעתי.
לדוגמא: ידידה טובה ממש שלי, האקס שלה- עבדתי איתו ואנחנו מדברים והכל
^^זאת הייתה התשובה ה1000 שלי :)
לפי דעתי זה סבבה
אם חברה טובה שלי הייתה עושה לי כזה דבר הייתי נפגעת בטירוף..
אין בעיה שיהיו חברים טובים אבל לרכל עליי ולעזור לו להיפרד ממני זה מוגזם והייתי רואה את זה כבגידה באמון וכניראה שהייתי מתרחקת, יש דברים שקשה לשכוח.
נגיד יש לי חברה טובה שהיא כמו אחות שהיא עדיין חברה של האקס ולא אכפת לי כי אני סומכת עליה והם היו חברים עוד לפני הפרידה והם ממשיכים להיות חברים בלי קשר לזה שניפרדנו וזה אחלה מצדי אבל אם היא הייתה מרכלת עליי וכאלה כניראה שזה משהו שהיה לי קשה לסלוח עליו והייתי מתרחקת בוודאות והאמת שגם לוקחת קשה ממש.
אין בעיה שיהיו חברים טובים אבל לרכל עליי ולעזור לו להיפרד ממני זה מוגזם והייתי רואה את זה כבגידה באמון וכניראה שהייתי מתרחקת, יש דברים שקשה לשכוח.
נגיד יש לי חברה טובה שהיא כמו אחות שהיא עדיין חברה של האקס ולא אכפת לי כי אני סומכת עליה והם היו חברים עוד לפני הפרידה והם ממשיכים להיות חברים בלי קשר לזה שניפרדנו וזה אחלה מצדי אבל אם היא הייתה מרכלת עליי וכאלה כניראה שזה משהו שהיה לי קשה לסלוח עליו והייתי מתרחקת בוודאות והאמת שגם לוקחת קשה ממש.
באותו הנושא: