6 תשובות
אחת הסדרות הכי טובות שיש
אחת הסדרותהטובות
אבל באסה שמתו ככ הרבה דמויות טובות
אבל באסה שמתו ככ הרבה דמויות טובות
ממש אהבתי
וואו סדרה מהממת!!
סדרה מדהימהה. זו גם הסדרה האהובה עליי.
אבל קצת מבאס שחצי מהם מתים/עוזבים.
וטדי חתיכת כלבה זונה(כן הייתי חייבת לומר את זה)
אבל קצת מבאס שחצי מהם מתים/עוזבים.
וטדי חתיכת כלבה זונה(כן הייתי חייבת לומר את זה)
אחת הסדרות הכי טובות שראיתי