4 תשובות
שדבר ראשון אנחנו לא צריכים להתערב בבחירות שלהם ובתוצאה.
אפילו שלדעתי גסטין וסלינה היו ממש מתאימים ביחד יותר מהיילי. אבל זה מה שנעשה..
אפילו שלדעתי גסטין וסלינה היו ממש מתאימים ביחד יותר מהיילי. אבל זה מה שנעשה..
לדעתי עדיף ככה.
גדלתי על גלינה ואהבתי אותם אבל בשנתיים האחרונות כזה התחלתי להבין כמה סלינה באמת סבלה במערכת יחסים הזאת ושזה לא עשה לה טוב ולדעתי מגיע לה מישהו יותר טוב שבאמת יאהב ויעריך אותה. גסטין לא היה טוב בשבילה.
היילי לא כזה אכפת לי ממנה (לא מתעניינת בה) אם טוב לה איתו שתהיה איתו.
גדלתי על גלינה ואהבתי אותם אבל בשנתיים האחרונות כזה התחלתי להבין כמה סלינה באמת סבלה במערכת יחסים הזאת ושזה לא עשה לה טוב ולדעתי מגיע לה מישהו יותר טוב שבאמת יאהב ויעריך אותה. גסטין לא היה טוב בשבילה.
היילי לא כזה אכפת לי ממנה (לא מתעניינת בה) אם טוב לה איתו שתהיה איתו.
לא צריך להתערב בבחירות שלהם גסטין בחר עם מי שטוב לו והוא עכשיו בן אדם טוב יותר ממה שהוא היה
גסטין וסלדיה זה האולטימטיבי, באסה שהם נפרדו...
באותו הנושא: