5 תשובות
אצלנו מקדונלס סגורים.
אבל אם את ממש רוצה ואצלך פתוח, תזמיני.
אוכל זה אוכל.
אל תחשבי על מי נגע בזה כי זה אותו דבר גם כשאת מזמינה פיצה.
לכי תדעי מי לש את הבצק או מי שם אותה בקרטון ואיך.
פשוט תהני מהאוכל.
אבל אם את ממש רוצה ואצלך פתוח, תזמיני.
אוכל זה אוכל.
אל תחשבי על מי נגע בזה כי זה אותו דבר גם כשאת מזמינה פיצה.
לכי תדעי מי לש את הבצק או מי שם אותה בקרטון ואיך.
פשוט תהני מהאוכל.
אנונימית
כן זה מסוכן, אבל אני פשות מחמם את האוכל בתנור
אז תזמיני או שתתאפקי ממילא זה לא בריא
שואל השאלה:
לא יודעת בוא נגיד שיש לי חשק עז לנאגטס אבל אני מפחדת להזמין
לא יודעת בוא נגיד שיש לי חשק עז לנאגטס אבל אני מפחדת להזמין
אנונימית
רצוי לא לעשות אבל הם דיי עובדים סטירילי
באותו הנושא: