5 תשובות
מורים, יש אפילו אפליקציות
שואל השאלה:
בלי מורה
בלי מורה
אנונימית
שואל השאלה:
מאיפה אפשר להוציא את התווים?
מאיפה אפשר להוציא את התווים?
אנונימית
לוקחים תווים ומטרונום ולאט לאט פשוט קוראים אותם
מוציאים תווים או אקורדים, לומדים ומתרגלים. (למתחילים עדיף קודם ללמוד כל יד בנפרד כלומר ללמוד את התפקיד של יד ימין ואז של יד שמאל ובסוף לשלב בין שתיהן).
ואפשר להיעזר ביוטיוב ובאפליקציות שונות ללימוד.
ואפשר להיעזר ביוטיוב ובאפליקציות שונות ללימוד.
באותו הנושא: