4 תשובות
מניח שלא בגלל הקורונה
ככל הידוע לי הוא מופיע בארץ רק פעם בשנה, בד"כ באוגוסט (כי הוא גר בחו"ל וזה)
https://m.facebook.com/yonibloch/
בכל מקרה היה העמוד הרשמי שלו בפייסבוק אם באלך
יוני בלוך לא מופיע , שנה שעברה (2019) פתח 3 מופעים (הכוונה הייתה לאחד אבל היה ביקוש רב) בכל מקרה כרגע הוא לא עומד להופיע בגלל הקורונה וגם בכלליות הוא לא מופיע. את ההופעות הוא הפיץ בעיקר בפייסבוק וקצת באינסטגרם.