התחברות
הרשמה
אני היחידה שממש התבאסה שעונות 3-4 של השיר שלנו ממש גרועות??
עונות 1-2 כל כך טובות ממש שנאתי את זה שזה סדרה בתוך סדרה פתאום, והחליפו את רוב השחקנים...
21 באפריל 2020, 00:26
5 תשובות
לא רק את גם אני
א
אכפת לכם???
ממש גרועות עונה 4 במיוחד!
ש
ששון החסון
רנינט לנצח!!!
ש
ששון החסון
וואי אני כל כך מזדהה איתך!
ש
ששון החסון
מבינה אותך!!
ג
גברת פלפלת (: