2 תשובות
נאמנות, כי אם אני מספר לחבר שלי סוד הוא לא צריך לספר לחברים אחרים שלנו שלא סיפרתי להם כי הקקות האלו לא צריכים לדעת את זה כי הם לא יודעים לסתום את הפה
בברכה, פרופסור חצ
כבוד שמים. בורא עולם הוא מלך העולם, הוא ברא את הכל, וכולנו חייבים להכיר לו טובה על כך. בגלל שהוא אדון של כולנו - והוא מלך העולם - אין זכות לאף אחד לחלוק עליו יתברך, כי אף אחד לא מעליו.