4 תשובות
לאיזו הרגשה את מתכוונת?
הכוונה לחיבה?
תמצצי
חח סתם
לא יודעת תני לו מחמאות קטנות מידי פעם
חח סתם
לא יודעת תני לו מחמאות קטנות מידי פעם
אנונימית
להחמיא לו, אבל לא לתת לו מחמאות כמו "מדהים", אלא מחמאות יותר מלאות משמעות, מחמאות שמיוחדות אליו. הרי את מכירה אותו טוב יותר מהרבה אחרים, אז תתני לו מחמאות שונות שאף אחד אחר לא יכול לתת לו. זה יותר מרגש לדעת שרואים אותנו באמת, פשוט תגרמי לו להרגיש מיוחד ובאמת תקשיבי לו. אל תנסי לסתור מה שהוא מרגיש, אבל תתני לו צורה טובה וחיובית יותר להסתכל על עצמו. תראי לו שאת מאמינה בו, תשתדלי להזכיר לו שהוא בסדר. אם הוא חסר בטחון, תשתדלי לגרום לו להרגיש האדם היחיד בשבילך, אל תתחילי לדבר איתו על ידידים שלך/ אקסים/ פשוט תתני לו להרגיש טוב.
באותו הנושא: