7 תשובות
כן
קשה לי להסכים איתך כי חוץ מהיופי והסמכות אני רואה גם אכזריות ורשעות
כנראה שהבעיה היא אצלי...
כנראה שהבעיה היא אצלי...
בלי קשר למה שהיה. הבגד הזה מכוער בעיניי.
אנונימית
לא
לא , וטפ
זה מזעזע אותי סליחה
באותו הנושא: