14 תשובות
הגובה מושלם זה ממש לא קשור לגובה תיהי בטוחה , אם הוא מעדיף אותך לפי הגובה אז תדעי שהוא סתם גמד לא שווה אותך
על מה את מדברת 1.70 זה אש... ואיך את יודעת שהם לא רוצים אותך רק בגלל הגובה שלך?..
שואל השאלה:
זה לא בן אחד.. זה כמה בנים והם גם אמרו לי שלא מתאים להם הגובה
אנונימית
לי זה לא היה מפריע :)

כי אקסית שלי הייתה 1.70
שואל השאלה:
ממש ככה
אנונימית
עזבי אותם, רוב הבנים אוהבים את הגובה שלך
אני בערך 1.83 וממש לא מוריד לי הגובה שלך, אפילו מעלה. אני נמשך גם לגבוהות וגם לנמוכות.
אנונימי
שואלת השאלה
הם לא חוסמים אותך בגלל הגובה שלך וגם אם כן זה כי הם נמוכים וקשה להם לצאת עם מישהי גבוהה מהם
הגובה שלך מאוד מאוד יפה, גובה של דוגמנית וגוף מושלם אין סיבה שתרגישי ככה
בחורים גבוהים רוצים גבוהות ובחורים נמוכים אפילו רוצים גבוהות אבל אין להם ברירה אז הם הולכים לנמוכות
היה פה שאלה בחמות על זה
לא תאמיני כמה בנים אמרו שמושך אותם בנות גבוהות, מלא!
זה לא בגלל איך שאת נראית או משהו הסיבה זה שהם נמוכים אני גבוה יש לי חברים גבוהים הרוב ולרוב החברים שלי הגבוהים יש חברות בערך בגובה שלך ולנמוכים יש חברות נמוכות אז מי הגברים שדיברת איתם סתם טמבלים גמדים ועדיף לך למצוא מישהו גבוה ולא איזה גמד
גובה זה מוסיף ומושך. אני מעדיף בכלל גבוהות יותר, שיהיו גם יותר גבוהות ממני
?"
זה גובה סבבה תמצאי מישהו יותר גבוה ממך לפחות 1.80 יש מלא אנשים 1.80 רק צריך לחפש טוב.. , ולבנים זה מפריע כי רובם מתחת לממוצע הממוצע זה 1.76 , חלקם מתחת ל 1.70 ,1.60 או 1.50 זה מפריע לנו הגברים כי זה פוגע בגאווה הגברית כי גם בתכלס אישה גבוה יהיה לה קשה יותר עם גבר נמוך וההפך .. זה מטופש ורוב הנמוכים חסרי ביטחון אין לי בעיה להיות עם מישהי בגובה שלי אבל מישהי מעל הגובה שלי זה קצת יפריע ..
שואל השאלה:
הלוואי והייתי יכולה לתת לכולכם פרחים..
תודה לכולכם (:
אנונימית
אולי הם 1.50
בכללי עד 1.75 לא מפריע לי
אנונימי
זה מעולה