4 תשובות
לדעתי ב. הרבה יותר פרופנציונלי
אבל א. יכול להיות התחלה של סגנון chibi רק צריך לשנות טיפה את הפרופורציות
לדעתי הראש של ב' עם הפרצוף של א' זה יצא לך שילוב טוב
אני יותר אוהבת את השני, אבל שניהם יפים
ב