5 תשובות
כן כי זה אומר "שאתה לא בשיעור"
לא הגיוני בכלל וזה ממש מעצבן
שואל השאלה:
כןזאתאני
אני תמיד הייתי בשיעורים פעם אחת לא רציתי
שואל השאלה:
להראות פנים
אז כנראה צריך כל פעם עם המצלמה פתוחה אין כל כך מה לעשות זה מה שמשרד החינוך אמר למורים לעשות...