13 תשובות
את לא יכולה לבדוק לבד.
בעצם מזריקים לך את החומרים האלרגניים על העור ואז רואים מה התגובה של הגוף שלך.
אי אפשר לבד . זה רק דרך הבדיקות
אני ראיתי פעם ששמים על היד את הדברים שיש מצב שאת אלרגית אליהם(זה תלוי אם זה אוכל או משהו אחר) ואז רואים תגובה שונה מהאחרים דמומיות, נפיחות או כל תופעה אחרת
שואל השאלה:
אבל מה עושים בבדיקת אלרגיה בקופת חולים?
אנונימית
אין דרך מומלצת לבדוק לבד , הבדיקה היא בדיקה פשוטה מציירים לך על היד נקודות עם טוש ולוקחים "מחט" שיש עליה חומרים שונים שחושדים שאת אלרגית אליהם ודוקרים אותך בכל מקום שיש בו נקודה שציירו עם הטוש את ממתינה כמה דקות לראות את התגובה אם את אלרגית זה יתנפח ויהיה אדום ואם לא אז לא ואת נשארת עוד כמה דקות שם כדי לראות שלא פיתחת תגובה אלרגית חריפה ושלא יקרה לך משהו {לצורך השגחה} יש לציין שהמחט בכלל לא מורגשת לי באופן אישי יש פחדים ממחטים ואפילו לא פחדתי מהתהליך הזה ולא מרגישים את המחט בהצלחה :)
שואל השאלה:
זה מחט קטן? נגיד כמו של מחט תפירה? גם לי יש פחד ממחטים
אנונימית
זה לא מפחיד.המחט לא מורגש
כן ממש בגודל של מחט תפירה והיא לא מורגשת בכלל אלא אם כן הרופא סדיסט ורוצה להתעלל בך מה שלא סביר שיקרה
שואל השאלה:
כן אבל כשיש חרדה ממש גדולה ממחטים זה שונה
אנונימית
לא מכניסים את המחט עמוק לעור.
רק קצת ולשנייה(עריכה:רק כדי שהחומר ייכנס לתוך הגוף)
יש לי חרדה ממש גדולה ממחטים כל פעם כשיש זריקה אני בלחץ אימים זה הגיע למצב שאני התחבאתי מתחת למיטה של הרופא כי לא פחדתי והיו צריכים לשכנע אותי. משהו כמו שעה כדי לצאת ולעשות זריקה מטומטמת
שואל השאלה:
אני מתחמקת ואו בוכה עד שמוותרים לי
אנונימית
שמים לך על היד דברים מסויימים נגיד-בוטן ועוד.. ואם את מגיבה לזה בצורה מסויימת אז את אלרגית אני חושבת