6 תשובות
חד משמעית כן.
אנונימית
אני לא מעודד לקחת כימיקלים כאלה זה בטח לא ישנה אצלך כלום אבל תחשבי על זה שוב
ולשאלה זה תלוי בעבר שלך עם חומרים כאלה
אכן כן
זה יותר מדי. חצי יגרום לך להזיות של יום שלם וזה ממש לא מומלץ
תתחילי מרבע
ובלי קשר זה יכול לדפוק לך את הראש מכירה מישהו שפיתח סכיזופרניה אחרי זה ודווקא מירוק לא ככה שאת לא יכולה לדעת איך זה יתפוס אותך אני אישית לא הייתי מסתכנת
אנונימית
לא לוקחים lsd זה דיי נורא
זה מאוד תלוי כמה מיקרו יש בקרטון
זה לא יהיה ממש חזק אם זה קרטון של 200 שזה בדרך כלל מה שמוכרים זה 100 מיקרו לכל אחד זה יהיה דלקה נחמדה אני חושב שלפעם ראשונה זה בסדר כדי להבין מה זה בכלל אסיד אבל בגדול אני חושב שכדאי לקחת 200-300 מיקרו שזה דלקה מטורפת ושאת באמת מוכנה לדחוף עוד