4 תשובות
כאילו יש אבל תכלס זה בגלל שאין בדיקות
^ דווקא יש יותר בדיקות מהרגיל ( בסביבות ה10 אלף) זאת פשוט ירידה בכמות הנדבקים בגלל הסנקציות שהופעלו בחגים וכל הלחץ הציבורי שנוצר לפני שלושה שבועות.. תוך כמה שבועות נראה שוב עליה בגלל ההקלות החדשות
כן יירידה אבל רק שלא תהיה התפרצות נוספות בגלל שפתחו חחניות ומוקומוץ אז סיכוי להתפרצוץ נוספת ש
יש כן בזכות הסגר שעשו בחודש חודש וחצי ומה שעשו בחגים..השאלה אם לא ידבקו שוב בגלל שפותחים דברים..
אנונימי
באותו הנושא: